kräftskivebilder=)

2009-09-07 @ 21:39:04

Kräftskiva!!



partyhattarna på=)





har aldrig sett någon någonsin
äta så många kräftor som Daniel haha=)




tur att Milla sitter i mitten och ser helt normal ut
medans vi andra ser ut och komma från något hem;P
suck*



riktigt kul kväll=)



som slutade mindre roligt
pga äcklig faketequila
och glömda nycklar

japp jag och AM åkte hem tidigt
och vi fick ta en taxi
vi var ju hos Milla i Kallinge och skulle till Blasius
när vi hoppat ur taxin och ska in i lägenheten
då hittar vi inte nycklarna
jag mumlar att de är i väskan och AM påpekar att de inte är där
vi tjafsar lite om det innan jag inser att de inte är de
ringer Milla
de ligger kvar i Kallinge
AM ringer taxi och försöker bryta sig in genom fönstret
arg som ett bi
haha
jag stannar i trappuppgången medans han åker fram och tillbax
andra gången denna helgen jag glömmer nyckeln..
AM blir tokig på mig snart;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback