en underbar tisdag<3

2009-09-08 @ 23:56:10

idag har fröken Roos och Actionman vart lediga
sov ut lääänge
(var dödstrött i vilket fall-de är väl nått med höstvädret anta jag)
sen bestämde vi oss att vi skulle dr till Växjö
och kolla läget lite=))

jag ville såå gärna till Lagerhouse som jag bara ÄLSKAR!!
AM ville till Skivan&boken

blev en lååång runda på Lagerhouse och vändning och vridning på allt=)
och massa handlande såklart
jag ville som vanligt ha halva affären
men jag handlade bara smörknivar till AMs smörlösa hem
och en jätte fin grön/brun väska som jag ska ha kläder i=)
AM handlade en jätte jätte söt stekpanna till mig som man steker ägg eller pannkakor i
som blir som ett hjärta=)
helt ljuvlig!!
och en lakritstvål och en söt liten gris nyckelring
till mina ständigt bortslarvade nycklar=)



(texten på tvålen är rätt intressant..undrar om det var en pik haha)


nyckelringen lär ju helt klart vara det;P

på Skivan&boken handlade han massa skivor
han letade upp en Petter skiva till mig oxå
och jag hittade en Simple plan skiva
superbilliga skivor där=)
och en bok som jag velat ha sen jag fick reda på att den fanns
Nikki Sixx dagbok!!



min bantning går ju super duper bra;P
vi hamnade på McDonalds
otrevlig jäkla personal tyvärr;(



sen vid fem tiden drog vi hemåt
vi svängde inom AMs mams och KG
och åt lite hemmabakad äpplekaka och drack kaffe=)
såå fridfull där ute=)
AM är så surig för att deras hund Texas gillar mig bättre än honom bara haha
han vill bara leka med mig och hoppa på mig;))

sen skulle vi hämta bilen i Kallinge
hos Milla och Jonas så det blev att vi stannade där
och skvallrade lite och jag mös en liiten stund med mitt mosterbarn
♥hon är det ljuvligaste ever♥

ska ju vara barnvakt en liten stund på fredag
när de är och äter=)
lyckan är total=))




 

 


Kommentarer

Postat av: Jessika

haha oj oj oj va ni shoppar !! ;)



Förresten.. hihi du få följa me o äta momos biffar o dillkött nån da... ;)

2009-09-09 @ 08:58:53
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback