tisdags bestyr;)

2009-09-01 @ 15:54:51

idag var det upp med tuppen som gällde
super duper trött efter en riktigt kass natt
med bara vrid och vändningar och funderingar om gud vet allt!
skulle börjar klockan åtta och inventera
jag var surprize surprize sist på plats
och med det dåligaste humöret
gömde mig bland mina hårfärger och sa inte ett ljud på en timme typ;P

slutade vid två i vart fall

och pallrade mig raka vägen till Arbetsförmedlingen
faan vilken ångest jag får bara jag sätter fötterna innanför dörrfan där;(
för jag är ju som sagt uppsagd
för alla som missat detta
det är ju därför jag har en jobbcoach

känns inte som att det händer riktigt
och jag tar ju alltid så lätt på allt
så jag har inte hunnit fundera för mycket på det
men och gå in och skriva in sig på Ams igen
känns ju bara såå jobbigt
eftersom jag vet att flera månaders jagande och tjatande och idiotlekande
bara har börjat;(

sen var jag och nyttighetshandlade min favvosallad på Florens
Avocado/Tonfisk sallad
(den finns inte egentligen utan är egenkomponerad av mig=D )
och tog med den hem till AM
vädret var ju så himla fint och jag ville sitta lite på balkongen

AM drog till gymmet
och jag passar på och skriva här så att vi har massa
 "tillsammans tid" när han kommer tillbaka=)

skönt med lite egentid med
har ju en del och fixa med
cv och läsning och krafs


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback