saknade lockar & rufs

2009-09-03 @ 10:58:49

Dagens:

känsla--
illamående
första tanke--helvetes moped jävel som kör fram och tillbaks utanför
första syn--träningsfreaket AM i IronMaiden tröja och rufsigt hår
irritationsmoment--att Webbisarna inte fungerar
deprimerad över--att mitt hår är förstört för alltid
vill inte--stressa,jobba,äta,handla....
vill--ligga kvar här helaste långa dagen.


jag saknar mitt hår!!!
jag saknar det mer än nått annat
har alltid haft det där stora fluffiga håret med alla lockarna ju
och nu är det bara ett platt litet slitet kort hår=((

det var som Jfer sa när vi blekte sönder det i början av året
-Sluta skratta!!Ditt hår går av, du borde gråta!
jag gråter typ aldrig
och mitt sätt och tackla jobbiga saker är ofta med ett skratt
men NUU vill jag fan gråta
jag saknar mitt hår;((



då                            nu

villlll ha tebax det


Kommentarer

Postat av: Jennifer..*

Det ska ju vara mig du saknar!! =)

2009-09-06 @ 21:31:47
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback