-Ärligt Emma, ditt liv måste ju vara jävligt intressant!!

2009-09-01 @ 17:02:33

-Ärligt Emma, ditt liv måste ju vara jävligt intressant!!

det var en av mina mer seriösa
och mindre fest glada tjejkompis som fällde denna
väldigt intressanta kommentaren häromdan

-Hur menar du då?
undrade jag frågande
för det tycker jag ju verkligen inte att det är liksom

-
Med tanke på hur jäkla mycket folk snackar om det menar jag!

det är intressant det där
hon hade nämligen varit på fest för ett tag sen
och som så många gånger innan hade mitt namn dykt upp
denna gången mer diskret
hon satt och pratade med några tjejer
och ett tjejgäng en bit ifrån började diskutera mig
det är ju inte så intressant
det som däremot är det är VAD de diskuterade

en av tjejerna hade vart ute en helg
och varit på Natti
och det hade tydligen den där Emma Roos också varit
och hon hade varit berusad och jätteglad
och hon hade kramat ett gäng killar som kom

OK!!
jaa dra på trisse va intressant
att Emma Roos var ut
(för det är jag ju ALDRIG haha)
och att jag var berusad
(åter igen-det är jag ju aldrig)
och attjag sen KRAMAT nån!!
(det borde ju vara dödstraff och vara trevlig liksom;P)

så hon har en poäng min kompis
och jag vet inte om jag ska känna mig smickrad
att folk faktiskt tycker att det är något att prata om..

det är som AM säger;
-Det är inte lätt att vara kändis i sin stad
Du om nån måååste ju veta hur Posh och Beckham känner sig;P
Hahaha;P

LOVE YA ♥


Kommentarer

Postat av: Johanna

Var glad att du har ett så intressant liv Emma. Allt bra med dej?

2009-09-01 @ 17:12:25
URL: http://www.metrobloggen.se/svartafaret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback