insmilande stockholmssäljare;P

2009-07-21 @ 17:34:25


-varför klipper han sig inte dårå!
va saras kommentar
-eller slickar det bakåt med vax eller gele och en halv flaska spray
som alla andra bratziga stockholmare!
mumlade jag;)

alla dessa charmiga jäkla Telenor försäljare
idag har de tom vart inne på jobbet och flörtat sig in;P
en långhårig stockholmare
gummisnoddar skulle han ha
men bara en och våra säljs i mångpack
tydligen blåste det mycket ute
och hans stackars hår flög runt haha
-har ni inga som inte ser så tjejiga ut??
(finns det några mer otjejiga snoddar än vanliga svarta liksom?!?!)
han fick köpa ett tjugopack minsann
och de där tjejiga!
På mig biter ingen insmilande stockholmska
och leende på sne inte
(inte efter "Ingo" incidenten förra året i vart fall ;) haha)

jag såg honom när jag gick hem
i sitt lilla tält
pratandes på engelska med en kund
med uppsatt hår i en hästsvans
haha;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback