hemmagjort käk o nedräkning:S

2009-01-08 @ 18:36:48
mia på minde mig så glatt nyss
att det är exakt tre månader idag
tills jag fyller 24
min skräckålder
shiit nu är det ångest igen





huslig som tusan här
har plockat undan liite
och så har jag lagat mat
japp RIKTIG mat
hemmagjord potatisgratäng och lövbiff
tog halva kvällen typ
men det var det värt för
ATTSINGEN vad gott det blev;)

 

blev såå sjukt lyckat för att vara jag
hahaha
och nu får jag nog typ vila middag eller nått för är såå mätt:D


Kommentarer

Postat av: Jessika

Va duktig du e snäckis... :) De såg ju jättegott ut... Va sugen ja e på potatisgratäng... aaaahh... :)

2009-01-09 @ 13:03:34
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback