Tiiisdag=)

2009-02-04 @ 00:18:17

det är då jag hatar mig själv, då kommer tåren
för jag har ingen jävla aning vafan jag håller på med
--Petter--



EGO

idag har jag för ovanlighetens skull
fikat med Hjärtat haha;P
vi började på Apoteket
och sen upp till Håkan
det är godast käk där=)

jag käkade bakpotatis och kycklingsallad
och Jessika åt tonfiskbaguette=D

sen gick vi en sväng på stan och var inne på Lindex
en runda och handlade smink bla=)

sen in och tog en te på Jekyll
det är ju liite roligt folk där
ävenom det bara bli dåligare och dåligare juh=P

sen var vi och solade
måste ju hålla det där uppe nu juh=))


sen var Jessika
(som inte har nårra pengar)
och hämtade ett KINGsize paket från H&M


och nu är jag hemma i Nässjö
har kört nu ikväll
det gick fort och bra
speciellt eftersom jag har min nya Petter skiva i  bilen juh
ahh my love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback