jävla snö=(((

2009-02-05 @ 11:18:16
hur jag än mår idag
så står jag kvar
har aldrig ramlat av
för jag är fast i det här min egen kärleksaffär
--Petter--

huvudvärk och det snöar=(
nu har jag vart hemskt positiv väldigt länge
så idag får jag faktiskt lov att vara liite negativ också
är JÄTTE arg för att det snöar igen
visst har vi snö hela tiden här
men det är ju för att den envisas med att ligga kvar för att det är kallt
nu snöar de ju igen
vilket betyder att det tar ÄNNU längre tid innan fanskapet smälter bort=(
och jag som hoppades på vår snart;(


igår tog jag åtminstonde tag i klädröran här

japp precis så här hemskt var det
så nu är allt på sin plats,golvet är tomt
och vit tvätten är tvättade
går nog på svart tvätten idag,spännande;P

lagade tacos och sen vid 7 somnade jag igår
helt sjukt tidigt juh
vaknade elva igen och va liite pigg
men drog ba täcket över huvudet och sov vidare
behövde nog de..

imorgon bär det av till storstaun
Stockholm
spännande..
har ju bara vart och flygt där o åkt lite tunnelbana
aldrig sprungit på stan
tur vi har vår lilla "guide" Anna med;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback