shopping i Karlskrona & hårkväll med Milla o Sara

2009-08-26 @ 23:34:30
(sov tre timmar inatt..MAX..och inte i följd;(
somnade vid halv fem och när AM kom hem vid sex var jag åter vaken
somnade om en stund innan klockan ringde
ooooorkar inte vara utan sömn mer;((  )

dagen började med farbror doktorn som var en tant
och sen jobb och sömnbristen tog ut sin rätt
dock ingen rast och vila
var ju tvungen att handla de där förbaskade skorna i Karlskrona ju
så jag drog med mig Marie och stack in=)

handlade way to much:S
men blev väldigt nöjd om man jämnför med gårdagens Kristianstads tur;P

byxprovning=)

(vågar inte lägga in mina inköp här eftersom mams kommer och titta här
och sen klaga som faan på mitt väldiga klädshoppande denna månaden
och att jag redan har hundra minst av allt)

visar dock skorna imån
ska bara ta en bild=)

käkade på mitt underbara Subway♥


sen var det ilfart hem
lämnade Marie i Ronneby och drog hem till Milla
för vi skulle ha lite hårkväll;)
Sara hade redan kommit så vi satte igång


klippning och blekning



mös en lååång stund med min ljuvliga Tilde
medans Sara klippte Millis
hon var så trött så först satt hon bara där i mitt knä och mös
sen bytte jag om till pyjamas
och då somnade hon♥



sötaste tassen EVER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback