Middag och skräckfilmer<3

2009-08-23 @ 20:47:59


sönda och lugnt
blev meddragen till AMs mams och karl för allra första gången
jag hade helst velat klä på mig nått respektabelt
men vi hade tydligen inte tid och köra inom mitt
och enligt AM dög trasig jeanskjol och en Rolling stones tröja alldeles utmärkt åt dagens utflykt
jag var liite skeptisk och kände mig liite väl trashig
men det är klart
white trash som man är
är det väl lika bra och visa sitt rätta jag direkt

de bodde mitt ute i skogen
helt ljuvligt som taget från ett vykort typ
och värsta lugnt och fridfullt
hunden vid namn Texas fattade genast tycke för mig
och rev upp hela mina bara ben med sina vassa klor
(AM säger att det ser lite hett ut, som jag vart i catfight typ;P )
vi käkade hemmagjord jätte god pizza
och gick igenom släkt och vänner och Sweden rocks klädeskatalog;O

på vägen hem blev det snabb stopp hos pizzaätande Lafamilia
för att hämta svarta leggings och mina allra käraste ägodel
leggings för att jag inte tror att Lindexkunderna uppskattar
mina sexiga catfights ben imorgon
och min allra käraste ägodel så att jag kunde uppdatera bloggen såklart;)

hyrde flm på Roypro med
efter förra Gage katastrofen tänkte jag låta AM välja denna gpngen
men gentleman som han är
(och förmodligen rädd för mitt hetsiga temprament)
lät han mig välja igen
det blev skräck såklart=D
FINGERPRINTS

spöken såklart
ja det är ju det eller tortyr när jag får välja
får väl köra en rescention ikväll med;)

helst ville jag se den här filmen:

men den är på franska och AM bara vägrade blankt
dessutom var det en liten brud inne i butiken som hyrt den precis
och hon påstod att den mest var larvig
och hon var precis som jag en tortyrlover
så det lät ju inte så bra;(
baksidan utlovade dock att min älskling Hostel
skulle vara rena barnleken i jämnförelse med denna
och det lät ju iofs för bra för att vara sant;P
vi få väl se om jag lyckas tjata mig till den nästa gång=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback