freda-jobb&tacogratäng=)

2009-08-14 @ 19:41:09


idag har jag haft möte med en brud som ska hjälpa mig
att få ett nytt jobb nu när Lindex sagt upp mig
Linda-hon var faktiskt kanon
tyckte vi kom jättebra överens och hon hade massa bra och säga
och tydligen bra kontakter så de ska bli intressant=)

annars hyfsat lugnt på jobbet=)


nu sitter jag och käkar otäcka nudlar..
ska laga tacos i ugn sen när AM kommer hem
lr det ska vara klart tills han kommer hem tänkte jag
tänkte vara liite huslig och överraska honom
vi få väl se om det bli en bra lr dålig överraskning hahaha;P


1 påse nachochips
 köttfärs
Tacokrydda
créme fraiche
riven ost
tomater
gurka
sallad
paprika
lök


Gör så här

Använd en plåt eller ugnsform.
Blanda ihop creme fraiche och riven ost,
Stek köttfärsen och blanda i tacomixen
Lägg chips i botten,sen köttfärs och sen ost röran.
Varva i lager.
´Strö över lite paprika och ev lök och lite riven ost.
Sätt in i ugn på 200grader tills osten har smält
och fått färg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback