mys med Lina & Sommaren med Göran

2009-08-30 @ 21:48:30

idag har jag sovit lagom länge
och sen har jag träffat underbara Lina
och vi har vart och fikat på Jekyll
Tacobaguette som vanligt
medans hon drack kaffe och så blev det te sen;)

massa skvaller och prat
och mys=)

hängde hemma hos henne och Jonas tills AM kom och hämtade mig
så vi kunde sticka och käka på vårt kära Via Venetto=)

sen nu ikväll blev det film
BIO närmare bestämt=D
"Sommaren med Göran"

man har ju hört så himla mycket om den
så vi kände att vi var tvungna och spana in den
och visst var den helt ok men jag tror att både jag och AM hade STORA förväntningar
som den tyvärr inte riktigt levde upp till
men den var absolut sevärd;)

(hon till vänster e hamstertjejen;P )

och AM var taskig och påpekade vissa likheter
mellan mig och den där hamster tjejen Linnea
mmm ni som känner mig väl och sett den scenen vet nog precis vad han syftar på
jag tar det dock med en nypa salt
riiiktigt såå psycho är jag ju inte haha;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback