ledig torsdag=)

2009-08-13 @ 21:52:14
ledig torsdag
mös med AM tills han började klockan två
det är mycket pusslande nu-
jag jobbar ju hela dagarna och han hela kvällarna lr nätterna
men inatt sov jag här och så hade vi natt och morgon ihop i vart fall
och nu ligger jag åter och väntar på att han ska komma hem

har ägnat dagen åt min älskade Jessi
vi käkade på Jekyll vid två

tacobaguette:D

sen drog vi till Maxi
jag måste ha lite riktig mat i de här nyttiga hemmet haha
och Jessi behövde lite småsaker=)

sen hem och käka och umgås med LaFamilia

var såå "nyttig" haha
först gräddstuvad pyttipanna och sen chokladpudding:O
och nu när vi inte har några barn i familjen längre bli det Kiten som
får slicka rent visparna haha
love her♥

en OTÄCKT bra låt=)))
men sorglig:S

http://www.youtube.com/user/bitskk#play/favorites/3/BRuv0GsJ-mE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback