långsamt långsamt..

2009-08-05 @ 13:47:04

DÖENDE BITCH


AHH jag TROR att jag överlever trots:O
men det var på gränsen
i söndags trodde jag definitivt att jag skulle dö
eller åtminstonde bli inlagd på sjukhus med dropp
för efter 30:onde gångens spyattack på två timmar
svartnade det bara framför ögonen

först trodde jag det var solsting
men när AM också satte igång några timmar efter mig
insåg vi att det nog handlade om matförgiftning mer
vi hade käkat kyckling kebab på Toms corner på morgonen
LIVSFARLIGT!!

min stackars Actionman gjorde trots att han var nästan lika sjuk
det mesta för att jag skulle må bättre;)
pallrade sig tom iväg och handlade dricka
(alla vet ju att Fröken Roos inte gillar kranvatten;P )


idag tre dagar senare är läget mer stabilt
efter att ha levt som två fångar i en cell
(Daniels tvåa)
med bara varandra att prata med
(har vart så borta att jag inte ens märkt att han var där:S )
är jag hemma i Kallinge
(ah hemma hos LaFamilia då)
och jag TROR att jag repar mig snart
men faan vilken tiiid det tar=((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback