kaos på jobbet o 30 års fest;P

2009-08-29 @ 17:19:06

idag är jag såå trött att jag vill gråta lite liite;P


först jobb i massa timmar
med massa folk
och masa kaos
någon idiot försökte ta sig in genom nödutgången
så larmet gick och blinkade
och det gick inte och stänga av
och sen släcktes hela jäkla butiken ner
och det bara ylade och var mörkt och givetvis undrade våra miljoner kunder
vart i helskotta vi sysslade med
det tändes igen och det slutade yla så högt
men det blinkar rött nere på stora pojk och en irriterande halvhög ton låter hela tiden
det görs ingenting förrens på måndag;P
KAOS!!!!!!

och nu e jag snorstressad
för vi ska vara på 30 års fest om mindre än en timme
och jag har bara duschat
stress stress stress;((
men det bli nog kul
ska ha mina nya kläder weee=)
nån form av bild kommer väl senare;)
(vet ju hur myyycket ni längtar efter det;P hahaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback