Ikea<3

2009-08-29 @ 17:11:50


igår var det Ikea med mams o paps som gällde
har ju hållt på med mina kläder hit o dit i hundra år nu
men de får inte plats
så jag var tvungen och ha ett nytt klädskåp=)
kollade på massa olika



det där hemska trädet vill min Mams ha;P

blev inte så mycket handlat för min del
och givetvis med min extrema otur
började regna lagom till att vi satte vår fot utanför dörrarna
och vi skulle packa in massa kartonger och grejer
som var alldeles för långa

efter mycket jobb och dygnsura
kom vi iväg hemåt i vart fall=)



på kvällen åkte jag och AM
och hälsade på hans vänner som precis gift sig
underbara Elli och Dennis
tittade på såå vackra bröllopsbilder
och käkade såå god jordgubbs/banan paj
och drack vin och pratade massa
hur goa människor som helst=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback