"Det stora grå"

2009-08-20 @ 00:17:36
sov såå kasst inatt igen..
HATAR dessa sömnlösa perioder;(
borde väl slockna nu..men nooo!!

tittade på spök program på 4:an nyss

"Det stora grå"

de var ju på Hoby kulle och filmade
fast tyvärr kändes det så himla lamt
att de mest drev med det..
jag som faktiskt VET att det finns oförklarliga saker
kan bli lite irriterad på att man försöker göra ett program
med en människa för och en emot
och undersöker saker och ting och deras trovärdighet
och sen varvar det med fakebilder och fakefilmningar
som om man faktiskt inte ens tar det på allvar!!

haha va allvarlig jag lät nu då;P

jobb imån
AM jobbar massa nätter nu
såå tråkigt
men vi är lediga i helgen båda två=D
Kräftskiva med min släkt på lördag
(han har inte träffat dem än, kommer bli en chock för honom haha)
och
fika hos hans mamma på söndag:S
(som jag inte träffat än;S Allvarligt juh!)


Kommentarer

Postat av: Jessika

ooohh massa serious stuff i helgen.. hihih vaa kul hjärtat !!! ;) Loooove

2009-08-20 @ 09:19:48
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback