min månda*

2009-04-21 @ 00:54:36
måndag

shiiit pomfritt vad varmt det var idag
låg ute och solade hela förmiddagen
(inte för att det syns men jag är ju rätt brun innan såå)

sen kom mamiz hem och var sugen på en tripp till Karlskrona
liite shopping och det säger man ju sällan nej till;)


hade ju inte nårra pengar men har ju fyllt år
så mams köpte en kanon fin klänning till mig
i försenad födelsedagspresent=))

Gina Tricot 199;-


inveg mamma i Subway kulturen med
hon gillade det=)

sen åkte vi hem och jag slängde in min packning i bilen och drog in till stan
var tvungen att säga lite hejdå för två dar haha
först en kopp kaffe i soffan innan rastlösheten som vanligt
tog överhand och vi körde ut till mitt älskade hav=))


jag var ju bara tvungen att ta mitt första "fot"dopp med
det var inte så kallt först men shiiit vad kallt det blev efteråt


sen nu ikväll vid nio bar det av uppåt igen
men bara för en kort skolvisit
jag kommer hem igen jättesnart
nu när det finns nått som drar liite extra;)


godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback