freda/lörda

2009-04-18 @ 16:13:20


hellu!!

igår var det skola i Jönköping
såå jäkla menningslöst och åka bil i 40 minuter för 2 timmars lektion
ännu mer meningslöst var att de tryckt in en timmes lunch EMELLAN de två timmarnas lektion
HELT SICK!!

hade trevligt bilsällskap i vart fall=)
simon körde mig Hanna Ida och Anna=)
Sjuuuukt svåra frågor fick vi på lektion
vetifan hur jag ska re ut den där kursen:S


efter det körde jag hem till Ronneby
LYCKA!!
åkte inte hem till mams o paps utan till stan
och mös:D
lovely;)


Idag har jag hängt lite med Blondie
vi stack och käkade frukost på McDonalds
väldigt gott
sen körde vi ut kaffe till Jess o Daniel på Långö
halva muggar när vi kom fram eftersom vissa kör hemskt vårdslöst;P
hela mina byxor e kaffeförstörda;(

pojkarna lekte lite med bilen medans jag o Jessi
samtalade lite i solen=)


sen körde han hem mig till min bil
fan va dragit de bli i en sån där;P


ikväll bli det nog grillning=))
weee!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback