Seg måndag:P

2008-09-08 @ 13:08:12

Seeeg måndag...
såå jag tänkte liva upp den lite genom och berätta om lördags kvällen:D

Hässleholm va det ja...kom fram klockan 8..gick himla smärtfritt faktiskt och ägnade större delen av tågresandet till att messa folk jag inte hört av på länge, lite skåne bor och ringa Jessika..
väl framme stod hon och väntade på mig för våra tåg kom in nästan samtidigt..
hon var hungrig så vi gick ut på stan och handlade käk lite snabbt innan vi stack hem  till Sofie..
Lina
och Sarah var redan där och de var klara så de var bara för mig och Pärlan och sätta igång och göra i ordning oss=)

Kvällen var först lite seg för tjejerna var trötta men med gymnastiska lekar och snapsar så kom vi igång:)
Blev Kingan som det brukar och hade såå kul;)
Dansade inte så mycket men pratade desstu mer;)

Riktigt lyckade kväll om man bortser från mina stackars trampdynor som var helt förstörda dagen efter..fast det var väl mest mitt fel..borde inte gå såå långt;)

  
Jessika                                                                                  Systrarna Lanér


 
                                                                                                       
  
PARTY PARTY=)
  


Kommentarer

Postat av: Linda

Hihi party party =) Får ta o festa till de me ER snart! =) Antar att de inte blev nån myshelg me Ola då hehe..



Skattjakt kan du va me på nångång ;-)

2008-09-10 @ 11:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback