Hårfärgning=(

2008-09-11 @ 23:19:38

Misslyckad=P

                     
Bli såå lessen:(här har jag äntligen tagit mig tid och färga håret och så är färgen alldeles för mörk så utväxten inte bli någon skillnad på:P Såg tom ut och ha tendenser till att bli rött när det torkar och det få jag verkligen inte hoppas för då går det ju inte att bleka det mer imorgon som nu är tanken..

Kommer hem imorgon=D LYCKA!!!!
Anländer i The City klockan fem typ och då ska jag sola innan jag gör nått annat..så blek och har inte varit nere på detta solariumet här en enda gång:P
Jessi-Pärlan ska följa med=) Lovely=)

Sen på lördag är det party party=D
SÅÅÅÅ roligt juh;)

Ska på säsongsstarten av Eringsboda brunn..Se lite dansband ha ha men främst massa människor..ska bli grymt kul och se lite människor man faktiskt känner igen ute för det var verkligen ett tag sen sist:(
Å så ska jag såklart besöka mina älskade arbetskamrater=) Saknar de såååå mycket:P
Klappa liyte på Mosters lilla Fjant som bor i Millas mage i bara 11 veckor till:O Det är helt sjukt var tiden går fort:P

Filmen var bra och käket var med bra=)
Nu vill man ju se tvåan=)

skulle lagt ut en bild men det ville sig inte:P


PUSSA OCH GONATT<3


Kommentarer

Postat av: Sofia

Gå in här o få presentkort, superbra!!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=13518

2008-09-12 @ 13:22:23
URL: http://sofiadestinymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback