Blondin

2008-09-25 @ 22:41:00

Mmmm..
Det är lite halvskrämt som jag vågar nämna att jag skulle fixa den där misslyckade utväxtfärgningen för nån vecka sen..
Tror att jag slår rekord i ljusaste hår på mig om man bortser snesteget i gymnasiet..INGE bra alltså..har inte torkat än så kan ju inte vara säker men I`M SCARED=S

Gick igenom min och Jessis delade mapp innan i kväll och hittade en hel del roliga gamla bilder..
Jag är jättemörk i håret och har hy vit som porslin typ och Jessi är sååå tanig och blek;)
På vissa kort är jag rödhårig och Jessi är lockig det är inte varje dag man se de;)
Men så var det snart tre år sen nu=)

Bjuder på lite skratt*



Ha ha;)






Kommentarer

Postat av: Jessika

hahaha jaa tanig o blek e rätta orden... o din porslinshy o ditt mörka hår... hahah guuu va snygga vi va... ;) Meeeeeeeen... såå ha du oxå lagt ut bilderna ja iiinte gillar ems lilla... fyy dej... haha klarar inte riktigt av o titta på dom hahahhaaha

2008-09-26 @ 00:35:25
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Linda

Hahahahaha!!!

Ja har sett bilden me benet inslingrat där men aldrig bilden me foten mot väggen... hahahahaha! Läckert! =)



2008-09-26 @ 20:46:47

Postat av: Blondie;)

Fan man känner inte igen er:P

2008-09-27 @ 14:58:10

Postat av: Blondie;)

Fan man känner ju inte igen er:P

2008-09-27 @ 14:59:53

Postat av: En hemlig beundrare

Du Bitskemma! Jag tycker absolut att du är mycket snyggare i din gamla brunröda hårfärg, gärna lite slingat, i jämförelse med det blonda. Det mörka håret förhöjer dina fina ansiktsdrag och ramar in dina stora snygga ögon. Dessutom ser du inte så orange ut i brunt hår som du gör i blondt.

2008-10-30 @ 23:32:35

Postat av: Memmis

å andra sidann bli ja kritvit i ansiktet så de jämnar ut sig:Phellre ornge än vit lr nått...

2008-10-31 @ 12:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback