Blondies bestyr;)

2008-10-05 @ 18:57:14

Ja gode tid..jag är imponerad att pojken klarar sig själv hemma utan någon som hjälper honom och talar om för honom vad han ska klä på sig, äta och sånt;)
Nä men skämt å sido han är lite småtrög ha ha;)

För det har ju inte bara varit det här med tågproblemen upp utan det har ju fortsatt:

StökBlondie--Jag hade faktiskt städat här kliniskt  och donat men nu ser det ut som att någon vänt uppåner på lägenheten och krigat eller nått..Blondie kläder precis överallt=P

 

BeslutångestBlondie--Vad han ska ha på sig vad han ska handla osv;) Det är inte konstigt att det ser ut som som det gör när han har provat kläder och hållt på hela kvällen..jag fick inte ens gå på toa utan att han vrålade:vilket skärp kan jag ha till de svarta byxorna??Ha ha..

 

ArgBlondie--Igår var han arg som tusan ute för att han påstår att jag slagit honom..Men till mitt försvar kan det knappast varit hårt och det handlade om en ren reflex..Puckot vände sig om framme i baren och högg mig i halsen och min reaktion var naturligtvis och försvara mig så jag gav honom en lätt käftsmäll;)'
värsta livet för det:P



IdolBlondie--Ha ha men det som slår det mesta var ju när vi var ute och jag pratade med ett gäng killar och den Blondie kom fram och ställde sig vid mig och den ena killen bara:Åhh...har inte han varit med i Idol??
Hans kompis bara--Jooo!!
Jag bara :ha ha ja här har ni IdolBlondie=)
De bara jaha=)

EfterfestBlondie--Mmm på vägen hem blev han lite arg på mig och sprang iväg och skulle leta upp en efterfest på torget vilket visade sig gå förvånansvärt bra och han hängde på ett par brudar och nån kille hem ha ha;)

Men idag slår nog ändå ALLT

TrögasteBlondie--Ha ha detta borde ju ha filmats och jag har sån ångest så hör efteråt att jag inte tänkte på det just då men jag tog åtminstonde någon bild;)
Efter en hel dags försök att ta sig in på Sjs hemsida och boka en biljett och sen suttit i telefonköer hela dan utan något resultat och upprepat från nässjö till Ronneby typ 50 gånger så att jag vred mig av skratt gav han upp och bestämde att vi skulle åka ner till resecentrum istället;)
Han skulle beställa biljett i automaten på resecentrum och tryckte fel hela tiden..ha ha..guu va jag skrattade=D
Sanslöst han kom ingen vart och gubben bakom bara glodde:)
Så jag knapprade till slut..SååååTrög!!!

   

IdolBlondie kunde dock inte fixa ett tåg idag trots sitt kändisskap så ikväll bli det skräckfilmskväll(mot Blondies vilja han vågar inte sova sen gnyr han om men herregud han är väl karl ha ha) och chips och dipp=)
Fast jag måste plugga me=P
Usch och tviii

GÅRDAGEN=)

     


Kommentarer

Postat av: Jessika

hahahah ja dör av skratt här... :) Idolblondie me... haha Önskar ja va me o fick uppleva allt istället.... :) Ja ser dock allt framför mej iaf. hahahah



Förresten, ha blondie piercat sej??? haha tyckte ja såg nån liten plupp...



o såå måste ja säga me att scarfsen va skitsnygg som han ha till skinnjackan.... :)



Hoppas ni få en mysig skräckfilmskväll nu... ;)

2008-10-05 @ 19:19:53
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Jessika

hahahah skrattar fortf. :) inte MED blondie utan ÅT han... hahahah :P Sorry blondie... :)

2008-10-05 @ 19:28:16
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Emma

ha ha visst e de kul;)mm visst e den fiin gissa vwem som varit där o smittat av sig av sin turkosnoja;)

2008-10-05 @ 19:28:29

Postat av: emma

ha ha han e argblondie här igen;)

2008-10-05 @ 19:29:24

Postat av: den ''blonde''

Måste med skaffa en blogg nu så jag kan skriva om dina äventyr;)

2008-10-06 @ 13:07:21

Postat av: Emma

nää du skulle ba våga..förresten finns de inge o skriva om:P

2008-10-06 @ 17:18:51

Postat av: blondie

vet bara du och jag;)

2008-10-07 @ 00:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback