Juridik!!!

2008-12-11 @ 17:40:03
okii
då har jag skrivit av mig här
och jag har ringt pappa två gånger
en gång extra bara för att
han ska lyckas övertyga mig
att det inte var mitt fel
och även om det inte känns
såå där mycket bättre såå

ska jag försöka fokusera på det roliga med dagen

för vem hade kunnat gissa att
JURIDIK var såå sjukt kul=))



shiit vad aktiv jag har varit idag
hela dagen har jag lyssnat flitigt
TROTS att jag haft datan framför mig
har jag inte rört den
och jag har lärt mig MASSOR nytt
som jag faktiskt tro att jag kommer att kunna ha
STOR användning av

dagen har gått jätte fort
och jag har tom frågat saker
och pratat massa
och försvarat mig och allt=))

och imorgon är det fortsättning
faaan vad taggad jag är liksom
thhihi..



sen att jag är dödligt trött på
all snö här uppe
det är väl en annan sak


suck;P

och så har jag hämtat paket=)
en julklapp och en bok till mig
andra delen på Twilight=D
såå att jag ÄNTLIGEN får veta vad som händer
med min älskade vackra underbara blodsugande
vampyr Edward..suck:D


ikväll ska här nog plockas undan resten
så Julle och Krille kan komma imån
och så ska jag slå in julklappar
och göra klart mina hemmagjorda julkort
japp pysslar liiite i vart fall
även om jag är Anti-jul
och inte ens har ljusstakar uppe;P
nästan klar med julklapparna i vart fall:D
wohoo!!!


Kommentarer

Postat av: Emma

Hej sweet! Nä det var verkligen längesen vi sågs... O du bor i Nässjö?!? Av alla hålor i landet ;p Jag bor i karlskrona med samma Andreas som innan ;) <3 har en trea o två kisar här, jobbar för fullt på en förskola, fick fast jobb dirket efter lärarutbildningen så det är jädrigt skönt! Men hörru, du MÅSTE ju ha en stjärna eller adventsljusstake i fönstert, det är LAG på det :) Otäckt det där med flickan på parkeringen... KRAM

2008-12-11 @ 18:27:29
URL: http://emma85.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback