dödssjuk=((

2008-12-18 @ 21:26:19


=



Japp
e typ dödssjuk=((

(nu kommer Julle skratta åt mig)
men det är faktiskt riktigt hemskt
snor och ont i örat
och slem i halsen
och som om nått slagit mig i huvudet
hela jäkla natten=P
och kolsyra i näsan
och BIG ajaj i magen=((
FASIKEN MED!!
precis innan jul

trots detta tyckte Julle jag behövde liite frisk luft
(hur frisk den nu är i stan)
men var ju tvungen och käka med såå


gissa vem som va nyttigt och tog sallad
och vem som lever på skräp;S


sen blev det mer mys i sängen
såå skönt=))


MIN FAVVO MAGE=))



längta till helgen och HOPPAS verkligen
att jag är frisk och kry då
för annars bli det ingen utgång
utan bara hemgång...



Kommentarer

Postat av: Johanna

Krya på dej, hoppas det går över snabbt. Kram

2008-12-18 @ 22:46:27
URL: http://www.metrobloggen.se/svartafaret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback