tjejfest bilder<3

2009-09-07 @ 00:25:22

Tjejfesten i fredags ja=)
blev ju sen pga nyckelincidenterna
ställde bilen vid People och mötte upp Emeli♥

vi gick ner till Kajsa och där hade alla redan ätit upp
utom Kajsa då;)
sååå god mat alltså
det trodde jag aldrig;P



hade bara träffat den andra Emelie och Ullis innan
när jag och Kajsa hängde
annars var det Olga,Ingrid och en tjej från typ tyskland eller nått som hette AnnaMaria

sen blev det lite utgång på Nivå
men det var inge höjdare eftersom jag och Emi var nyktra
så jag körde hem vid halv två tiden
körde hem Ingrid och tankade lite
sen sängen=)


Kommentarer

Postat av: Jennifer..*



Hihih :)

saknar med massa! måååste ses snart!!!

2009-09-07 @ 10:22:40
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback