stressig onsdag;)

2009-09-02 @ 23:45:37

hallå jaa

ruskigt trött efter ännu en stressig dag
som vanligt ska jag lyckas klämma in allt så fort jag är ledig;P

jobbade till två
och det fanns hur mycket och göra som helst

eftersom vi har kosmetik kampanj just nu
så behöver du smink så är nuuuu ett himla bra tillfälle och komma undan lite billigare;))
(ingen reklam här inte hahaha;P)
och sen var det en snabbis hem till familjen
för lite quality time med mamsen
och Kiten såklart;D


sen ner till stan igen och hämta upp Sara
och åka och käka med henne
vi tyckte vädret var bra och ville sitta ute
så vi valde Valentinos
(jag vill ju dessutom ha riktig kebab och inga otäcka gyros så det passade ju himla bra)

sen stack vi bort till Lindex och satt i fika rummet en liten stund
med de andra damerna
innan vi drog bort till bion=)
Vi skulle titta på " Sommaren med Göran"
(japp,igen..men jag hade inge bättre för mig liksom)



skrattade hundra gånger mer denna gången än förra
men det var nog för att jag var tröttare
och för att jag hörde Helen och Sara skratta hela tiden
satte ett popcorn i halsen och höll på o smälla av vid repliken
-och så kommer de och bla bla bla och jonglerar med ett djur
senare kunde jag inte låta bli och minnas AMs kommentarer
vid scenen när hamster bruden stryper honom
hahaha=)


kvällskaffe hos Sara
och sen hem och kramas

Gonatt mina skatter♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback