Måndags bestyr;P

2009-09-01 @ 15:36:21

blev inget bloggande igår
efter hundratals tappra försök la jag ner det projektet
med ett raseri utbrott och en känsla av att sålla både datan,modemet och bloggsidan åt helvetet
för INGENTING fungerade såklart som det skulle


jobbade i vart fall till två igår
vi har inventering på kosmetiken just nu fast igår var jag kassa personal istället
Millis ryckte in lite så hon och Ilona hängde på lagret halva dan;)

sen hade jag ju date med Emeli
åhh vad det var länge sen
och åhh vad jag har saknat henne
få inte bli så jäkla sällan hädanefter;P

hon är ju så sällan i Ronneby så hon ville såklart ha Ronneby kebaben
som den gamla goda tiden för tio år sen;P
så vi drog dit och käkade vegetarisk med extra sås
och jag fick hennes tomat som alltid innan;)

sen stack vi ner till Jekyll och drack kaffe
och skvallrade tills vi höll på att frysa ihjäl
och minnen och sånt=)
Ola kom förbi en sväng och pratade lite med
är ju så sällan nu, saknar nästan honom lite haha:)

sen drog vi ner till bilarna
och Emi visade upp sist senaste vrålåk;D
Me♥


väl hemma hade AM lagat middag till mig
kyckling givetvis hälsoinspirerad;P



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback