torsda*

2009-05-08 @ 12:37:37
händer inte mycke
är hemma hos lillsis;)



och en regning blåsig vår
men vacker



igår var det hel dag med Pellus
ute och kände på vattnet i Slättanäs
LIVSFARLIGT
jag skulle luta mig ner över bryggkanten
och nämner ändå att jag måste akta så jag inte tappar i mobilen som ligger i fickan
men har inte en tanke på nycklarna som ligger i den andra
de bara rasslar till
jag lyckas fånga de mellan armbågen och bryggkanten
och då bli de svåra att få upp dem utan och tappa dem:S
mitt hjärta stannade
jag typ slutade andas
det var på håret men det gick puh
så rädd har jag inte varit på vääääldigt länge;(
men faaan va P skrattade;P


sen McDonken för liiite käk


och sen hem för mys och hockey
Coffe kom också
han uppskattar verkligen kvinnlig fägring när det är hockey
det är därför han lovat och ta med silvertejp om jag kommer ikväll
förstår inte alllls vad han menar;)




Kommentarer

Postat av: Melissa

miss youuu<3

2009-05-09 @ 10:31:03

Postat av: emma

ahhh sakna digg me som tuuuusan;P

2009-05-09 @ 16:10:24
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback