film o fot;P

2009-05-27 @ 00:53:04
igår kväll

film och pizza med killkompis Daniel
åkte till Hemmakväll och skulle ha en film
jag haltade runt bliiiir tokig snart;(
Jag och Daniel är lika på ett sätt
båda gillar grymma saker på film
skillnaden är
att daniel vill ha krig
och jag vill ha totyr

efter hundra år i butiken gick jag med på nått jag ALDRIG
skulle gått med på i normala fall
att hyra en samisk film från 1800 talet typ
baserad på en verklig händelse
ENDA saken som fick mig och vekna var
vackra Mikael Persbrandt;P
(Han va inge vacker i filmen men ändå liksom)

lägesrapporten för foten är fortfarande dålig
gör om möjligt mer ont nu
och kan inte röra lilltån;(
bli toookig på mig själv och mina fötter;((





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback