det där leendet

2009-05-16 @ 10:59:11
mamma frågade igår
var det där stora mystiska lyckliga leendet
som numer prytt mina läppar konstant
har tagit vägen



det är sant
det är borta
och det negativa har åter igen tagit över lite
MEN det är för att jag har så mycket att tänka på just nu
dåligt samvete konstant med
gentemot mig själv för att jag gör som jag gör och beter mig som jag beter mig
och så allt det där andra

det finns ju en ljusglimt
en strimma hopp mitt i allt det där
jag hoppas bara att det ska räcka
för att locka tillbaks det där leendet..






Kommentarer

Postat av: jennifer..*

Vad har hänt älskling?!?! :/

2009-05-16 @ 15:09:18
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback