vår men utan yra

2009-03-12 @ 12:32:25
hade som vanligt inte en sekund över att uppdatera er
om gårdagens kvällens kalas
för jag har helt enkelt inte hunnit lägga in bilderna
ni få vänta
tills ikväll om jag hinner då
denna veckan är det nått hela tiden
jobb till fem och sen är det nått alla dar
utom kanske söndag..


idag är det vår=)
solen lyser och marken är hyfsat torr
och jag är på hyfsat bra humör
ruset och yran är borta
får jag ingen påfyllning i helgen är den nog det
för alltid

(förmodligen är det det som gör att jag mår bättre
självplågare som jag är trivs jag bättre med
att bara vara likgiltig och utan rus och yra)



nu är ni bombaderade med cambilder med
men har inte så mycket annat här
och dessutom tyckte jag det var så mysigt
när solen sken in för en gångs skull
och idag fryser jag inte;)
inga 3 tröjor och två linnen idag inte;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback