till mitt hjärtas fröjd<3

2009-03-11 @ 13:16:05
nu snöar det..
trodde det skulle bli vår nu
verkade ju som ddet imorse

känns inge bra idag
vet inte varför
kanske just pga vädret

det känns som jag inte hinner med allt
och ändå gör jag inget
det känns som att det här året kommer bli en stor förändring
och det känns som att den kommer att bestå
det skrämmer mig
 

jag saknar Jessika trots att vi är
 i samma stad i samma tid

 
jag saknar lååånga prat innan nattliga äventyr
dipp och minimajs i svarta skinnsoffan
Pirrenkvällar i baggyjeans och glada humör
solstolar och solstolllar på Tylösand
immiga rutor i PGB
att stöka ner i hennes gardrob
för att makeitup med en halv pizza;)
men mest av allt saknar jag
att bara vara där hon är
för det är det som gör riktiga vänner
till något alldeles unikt
att bara kunna sitta och inte göra någonting
inte säga någonting
bara vara






Kommentarer

Postat av: emma

aha e vänster min sida lr???jag e alltid på vänstern och du på högern;)

du e min höger helt enkelt=D=D=D=D=D

2009-03-11 @ 13:18:21
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Postat av: Jessika

..o DU e miiin VÄNSTER !! såå fiiint...



Meeen shiiiiet vilka hemska bilder hjärtat !! :P

fast de va vackert skrivet.... ;)

2009-03-11 @ 14:36:42
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback