oh my god typ;P

2009-03-24 @ 12:04:45

helgen från en annan syn vinkel..

lördag kl 18:45--
gode tid vilken kväll alltså-ja ha vart hemma i kallinge o bytt byxor o gjort mitt yttersta för att pappa inte skulle gå ut o halshugga jonas o sen har vi vart på willys o nu e vi på preem o ska köpa porrtidningar såå pinsamt liksom ba för att idioten glömt köpa present trots att ja sa de innan att man måste typ:P

19:48--
jag e enda bruden me byxor på mig här o iofs e de tur för jag känner mig såå uttittad o tisslad om

20:05--
ha dessutom sprayat sönder håret på ena sidan:(se ut som fan:S mem men hellre de än överklädd:P

20:20--
min vita tröja som btw e 3 stl för stor fick precis en dos av Baileys över sig o ja äter mig mätt på morötter..

20:25--
haha ja precis;)ja ha kul redan trots att ja typ e nykter;)o de e jättemysigt här:D

20:45--
nä ja ha ju inte hunnit dricka tillräckligt mycke än haha;)ja stormtrivs hihi;)***********

02:43--
ahhh ha spytt o sovit i minst en timme gillar stället men e väldigt tveksam till *****...vi tar de imån..suck

03:31--
de e såå jäkla typiskt allt..nu ringde P o gapade..o de enda jonas upprepa e du gör va du vill..ba för att ja råkat prata med två söta killar..men ändå liksom..sub imån no matter what!

03:40--
Fan va ja behöver dig ibland..sakna livet UR mig..kaos här på många sätt..men alla e jättesnälla..men ändå..

03:59--
va vill ja..liksom..fan..va allt e svårt just nu..vet att jag ringt dig innan nä ja mådde illa sorry..fick panik..P ringer o tjatar..de här leder ingen vart..what to do liksom..

04:46--
jättebra musik men såå kallt:(har dock inte *******även om det alternativet fanns ;)duktiga ja typ;)fan fryser snart ihjäl:(


Av VILKEN anledning har man med sig mobilen när man festar liksom;P
GOD DAMN IT!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback