rapport från alvesta

2009-03-20 @ 12:34:05
är trött konstant
undra om det har med förkylningen att göra:S
gårdags kvällen skulle de ju mysas
men jag orkade fan inte se en film liksom
somnade hela tiden:(
och ändå sov vi halva dan här
men det är skönt att bara ligga i sängen
en hel dag och kramas
liite Lycka tom;)



idag har jag hetsat upp och kört J och hans kompis
de skulle jobba
jag stannar kvar
för jag måste ju med jobba
även om det inte går framåt
passade dock på att stanna i stan
och jag måste bara säga att
Alvesta måste vara världens tystaste stad
det enda som hördes var fågelkvitter
I STAN
liksom
såå weird


blev systemet och apoteket fast i andra ordningen
ombyggnad på systemet så man fick beställa över disk
lätt när man inte vet vad det man ska ha heter:
-Nått i en blå flaska med typ ett land eller nått i namnet?!?!?
han var trevlig och lyckades leta upp de i vart fall haha
sen blev det solning på Meddo
ÄLSKAR Meddo
men idag stod det att de var nya rör
så jag drog ner på soltiden 4 minuter
vilket resulterade i noll färg
fan me liksom;(
men billigt var det av nån konstig anledning
hmm få väl behålla färgen i vart fall


märker ni vad lite fest det är i bloggen nu för tiden
värsta ordentliga har vi blivit jag o Jess;)
tyvärr på bekostnad av varandra
hinner ALDRIG träffas juh=(


VÅR leksommar
i repris -09
weeeee!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback