torsdag

2009-03-26 @ 17:13:29

shiit vikken da jävel ja ha haft
som min kära mor hade uttryckt de

mitt satans bankomat kort har ju fått fötter
av misstag eller med mening??
hon frågade det på banken
hur fasiken ska jag kunna veta det liksom??

så fick ner och fixa det
och ta ut lite pengar
och beställa ett nytt
men kunde ju inte skicka det till Nässjö när jag är här
så hon fick lösa så det kommer till dem
Gode Tiiiid vikket krabb de blev
men nu är det löst i vart fall



sen har jag vart på Mairo 
och sen hem till sambo
och snacka två sek innan vi skulle äta
fast på olika håll
Jessi skulle till farfar och farmor på middag
och jag har vart på Palermo

extra stor beställde jag
omg vad mycket det blev
kunde inte äta upp allt det juh;P
är så förvirrad hela tiden att jag knappt kunde beställa:
-jag vill ha en kebab nää vänta alltså en kebabs..nä alltså en pommes med du vet..sås kebabsås..
SUCK!!
kan inte tänka klart..

fortfarande döv


Kommentarer

Postat av: camilla

vilken fin bild på dig=)

2009-03-26 @ 20:59:37
URL: http://mollysan.blogg.se/

Postat av: Jessika

tyckte ja meeee... ;)

2009-03-26 @ 21:54:53
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback