tissda

2009-03-10 @ 21:16:25
howdii



jobbat på Mimou
försökt mig på den kulinariska rätten
nudlar i micron
till lunch


det var mycket lättare sagt än gjort såklart
världens minsta skål
men det kvittade
för efter jobbet idag
var jag bjuden på middag minnsann;)

världens bästa Milliz
hade lagat köttfärssås och spagetti
och jag tog med blåbärspaj till efterätt
värsta mysigt juh=D


såå chockad såg mitt stackars mosterbarn ut när jag kom;)
nää de är såklart blixten som gör henne sån
(kan man ju hoppas på haha)

jag bytte min första blöja nånsin
mäkta stolt här
trots att det inte var en Nr2;P



nu är jag hemma igen
med en jäkla retsam hosta
men jag vet vem som smittat mig
fast jag smittades väl först så det går väl bara runt runt nu=(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback