saturday day*

2009-03-21 @ 13:28:56
tjaaaa

det har slått lock på båda öronen
så det lilla jag hör låter instängt och har ett eko
jag har inte ätit riktigt på två och en halv dag
jag snorar och hostar fruktansvärt
hjärtat slår i hundranitti och pulsen är på högvarv
och jag är uppstissad till max
och ändå sover jag hela tiden och är konstant trött
trots detta mår jag såå jävla bra
jag skulle kunna leva på luft
nuuuuuuuuuu
KANSKE vinden har vänt Jessi;)

MEDDO---NYA RÖR!!
jag undrar verkligen hur länge nya rör är nya?!?!?!?!?!

idag har jag tagit igen min solning från igår
vet att man inte ska sola två dar i rad
men det tog ju nada igår;P
känns inte bättre idag
men men

J var på Systemet och Ica under tiden
sen åkte vi på Loppis
mmm..
vill ju ogärna erkänna det haha
dock INTE min idé
hahahah



nu väntar jag på att J ska laga tacos till mig
han håller på för fullt men det går inge bra
hihi..



och what the fuck ska jag ha på mig ikväll
shiiit vad svårt det är
när man inte känner folket man ska till
de byxorna jag hade velat ha ligger i Nässjö
såklart
vet inte om baggy är för slappt
och om kjol är för uppklätt
och killar är ju knappast nån hjälp liksom=(
fan fan fan

minnesluckor från natten med
helt sjukt
det har jag ju aldrig liksom..
suck

Kommentarer

Postat av: Linda

Hihi vilken gentleman han e... vill me ha tacos serverat!! =)

2009-03-22 @ 10:41:29
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Postat av: camilla

men lilla emmis..hoppas hoppas..=)

när träffas vi nu då..fisen saknar sin moster =(

pussa

2009-03-22 @ 16:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback