RASTLÖS!!!!!!!!!!

2009-03-05 @ 12:16:58
AHHHHHHH!!!


idag blir jag nog tokig på mig själv
jag är såå rastlös
och inte bara lite utan
"jagmåsteåkahärifrån" rastlös juh

jag vill tom till Nässjö
japp helt ärligt skulle jag tycka att det vore skönt och sätta sig i bilen och köra dit
ingen ångest ingenting
var som helst alltså
bara bort liite

för min rastlöshet handlar aldrig om
vad jag ska göra idag och såna vanliga saker
normala människor är rastlösa över
min rastlöshet handlar alltid om och komma bort

jag tror jag på nått otäckt udda sätt
trivs med att tvingas köra fram och tillbaks mellan Blekinge och Småland jämt
för då händer det nått
nått nytt



jag trodde aldrig att jag skulle säga det
men jag längtar hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback