levande

2009-03-09 @ 01:10:36
Jag är på bra hunör
och jag är inne i yran
jag har spring i bena
och fjärilar i magen
myror i huvudet
och rädd som tusan

men det känns okey
för i helgen har jag varit någonstans
där det är ok att ligga i sängen hela dan
där baggybyxor inte ses som pojkkläder
där man får äta tonfiskmacka i sängen
där man kan gå in på Ica och handla allt man är sugen på
där livet ses på ett helt annat sätt
och där drömmar verkligen kan bli verklighet

där pussar varar längre än en minut
där man duschar med levande ljus i badrummet
där timmar blir minuter
och där allt är möjligt

och det är helt sjukt
vad jag känner mig levande
tack=)


Kommentarer

Postat av: Jessika

de e ju sååååååå underbart!!!!! aaaaahhhhhh hjärtat.. ;)

2009-03-09 @ 01:27:10
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback