give it to me baby**

2009-03-17 @ 13:43:06
ahhh
tror jag blir lite smått tokig idag
sitter och jobbar och så hittar jag de här bilderna

(Mimou.se)

och bara fick en sån sjuuk sommar längtan

tänk att grilla och äta ute på altanen
åka ut med båten på havet
känna de höga vågorna slå omkullen
gå hem en sen sommarnatt med skorna i näven
barfota mot het asfalt
vakna av att solen kittlar dig genom fönstret
solbränd hud och solblekt hår

 


(MÅSTE tilläggas att fasiken vad jag skrattade
när jag gick igenom de här bilderna igen thhhihi)






Kommentarer

Postat av: Jessika

ha mee haft sjuuukt mycke sommar längtan i da !!



de där me o grilla, få va barfota, baaada, sola leka i sanden ... allt.... mmmmm.....



VÅRKÄNSLOR!!!



hahahah måååste me in o minnas lite från roadtrip bilderna... ;P



2009-03-17 @ 17:02:45
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback