döv=((

2009-03-18 @ 17:43:53
tror att nedstående dansbandsmusik
har gett mig men för livet
är på fullaste allvar numera döv på vänster öra
det är så sjuukt orättvist
jag var ju nyss sjuk
frisk typ en dag
fan fan fan;(

frukost=)
sååå gott

är verkligen beroende av avokado
om jag har en last så är det avokado
och det är juu såå nyttigt med
kan förhindra muncancer och sånt:D
kalas juh;)


städat bland kläderna och tvättat
det behövdes verkligen
GOD DAMN IT
va kläder jag släpat med mig ner
halva garbdroben
men skulle ju vara här i åtta veckor
har dock inte använt hälften såklart
och köpt nytt här nere
what to do;P


ikväll ska jag på bio:D
med mamma och mormor
värsta tjejligan thhihi
Män som hatar kvinnor
skriver om det ikväll om jag hinner=))

nä måste sluta
det här odjuret is killing mee..

suck




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback