en meningslös dag

2009-06-16 @ 20:36:02
överlevde tandläkarbesöket imorse
men det var knappt
hon kretade sönder tandköttet,
gapade om tandtråd o bettskenor
o snea käkar o visdomständer
men inga hål och inga återbesök
PUH!!!!


sen har jag solat
det har ju vart helt ljuvligt väder=)
fast det syns ju knappt på en annan-e ju ganska brun redan innan
inte som de andra pepparkakorna här hemma
men så har ju de vart i medelhavet och roat sig med;P

sen kom hunden hem och då roade vi oss
med den dagliga dosen av lektant med boll;P


och sen handlat med mams
och nu luktar det värsta grillat=))

och jag funderar för fullt över hur jag ska göra på midsommar
Ante,Gunzel o Bella lockar för fullt med Öland
och jag är allt lite sugen;)


Kommentarer

Postat av: camilla

annars får du juh gärna komma till oss om du vill.

här e du ju alltid välkommen pärlan=) är nog redan 11 st så om du vill kom du oxå!!

pussa (ses nog en sväng imån på jobbet=)..)

2009-06-16 @ 22:29:17

Postat av: emma

ahh va du e söt=))))

fast ja tror de bli öland trots allt..ska fundera men då vet ja att ja ha alternativ:D

love u <3

2009-06-17 @ 00:23:46
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback