midsommarhelg på öland=))

2009-06-21 @ 15:15:39
hmm
jag har slängt ut 110 bilder från midsommar på Facebook
så jag orkar inte göra det här också;P
några, resten hittar du på:
http://www.facebook.com/home.php#/album.php?aid=90137&id=554286972&ref=mf

i torsdags hämtade Ante upp mig
och så bar det av
en liiten runda inom Lövis
men vi hittade ingen parkering så det fick vara;)

körde inom nått rökeri för Gunzel skulle slänga av lite kött

och sen öppnades första ölen=)

väl framme kom killarna på att ett tält inte hade vart fel och ha
vi skulle ju sova i bilen egentligen
-Men ett tält hade ju ja..vrålade jag
i min bil..
så Ante o Gunzel stack och köpte ett nytt
och började knåpa med och få upp det=)



tappra försök att få med alla på samma bild

sen var det party party som gällde
Mia oMagnus och Figge skulle oxå bo på samma camping=)


fredagen
började med en dusch
såå nice
sen var det käk och fest såklart
och midsommarklänningen åkte på en stund;)







sen tog jag en taxi till Borgholm för att göra ett litet studiebesök på Kapelludden och
lite utanför Strand haha;)

Lördag
frukost och Heliumballonger inne i Borgholm

sen hemåt mot Köpingsvik igen;)

liite fest innan hemgång
Ante orkade inte riktigt mer;P



poker öl jordgubbar och grogg
i bilen på väg hem
ett litet stopp på McDonalds
och sen hem

tänkte vi skulle ut på Natti
men efter tre dagars drickande
och campande
kändes det inte riktigt lika motiverat längre
när jag låg på soffan och Bella i sängen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback