Positiv och lycklig!!

2009-06-10 @ 22:35:12
positivt tänkande PÅ RIKTIGT!!

alltså just precis i de där ögonblicket för tio minuter sen
när jag sprang och skrattade mig flåsande och svettig med hunden
var jag nog lyckligast i världen
av ingen direkt orsak
bara av att vara jag

*min kropp fungerar som den ska
det märkte jag idag
och lyckan var total
(ni som känner mig väl vet vad jag menar)
för faktum är att stressen på sistonde
inte bara slog ut mig psykiskt utan också fysiskt:S
nu när det släpper
släpper annat också=)

*jag klarade tentan
den otroligt svåra otäcka matte tentan
som jag VISSTE gick åt helvete
men som inte gjorde det
och visst, jag gjorde inte den där andra saken i skolan som jag borde
men jag stod upp för min åsikt
och jag gav mig inte en tum
det gav mig ovänner
men inga jag inte kan leva med
jag har Jennifer och jag har Ida
och det är
LYCKA

*jag är singel
SO WHAT
är han så jäkla korkad att han inte förstår vad det är han går miste om
då är det enbart hans förlust
och jag kommer att göra en underbar kille väldigt lycklig
i framtiden
när jag är redo

*jag har en familj som älskar mig
och som jag älskar
och just nu tycker jag tom att min annars så nosiga lillebror
faktiskt är helt oki;)

*jag har vänner
inte så många men det är inte antalet som räknas
utan snarare storleken på deras hjärtan
och där är jag rikast i världen

*och just nu ligger jag i sängen
med den som förmodligen älskar mig mest av alla i världen
hon älskar mig trots att jag är osminkad och svettig
trots att jag skäller på henne för att det kittlas när hon slickar mig på armen
trots att jag inte gav henne resterna efter tacosen som hon suktade efter
DET är kärlek







Kommentarer

Postat av: jennifer.. *

msn blir lycklig när man läser detta!

du är underbar vännen.. dont forget. <3

2009-06-10 @ 23:38:05
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Postat av: Jessika

Snäckis man bli veeerkligen lycklig när man läser detta... håller me jfer.. ;) ;) Du e helt klart hur underbar som helst !! LOVE

2009-06-11 @ 10:02:53
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback