nyinflyttad*

2009-06-22 @ 21:35:20
 

JOBB IDAG

lovely
fast visst känns det i handen
som faan:P

och så är jag sååå deprimerad över att
jag inte har några pengar och handla för
för det är verkligen tortyr och jobba i en klädaffär
och inte kunna handla något;P


den här fck jag idag
och en pskiva
tydligen får man det när man är nyinflyttad i kommunen
det är inte illa haha
jag som bott här hela liivet nästan;P
fast det var intressant läsning
för en del saker hade jag ingen aning om att det fanns
citypolarna.se tex
hitta nya vänner-det kunde kanske vara nått för mig;P
hahahaha:P

sovit hela jäkla kvällen
och vaknat med ont i käke och huvud såklart
lyckat som faan..nää;(




Kommentarer

Postat av: Linda

Vadå, ha du flyttat hem igen??

Hahahaha ja har nog aldrig läst den tidningen, fastän ja fått den hundra gånger känns de som =) citypolarna hahaha! hade vatt kul o veta vilka som e me i de "gänget" haha!

2009-06-22 @ 21:44:02
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Postat av: emma

nä ja bläddrade igenom liite läste inte direkt haha jaa de hade verkligen vart intressant o veta haha;P

japp nu e ja hemma igen..fast ha lgh kvar ett litet tag till va ju tre månaders uppsägningstid me juh;P så få leta ny lgh här när ja e av med den;P jobbigt!!satans flyttande nu för tiden:S

2009-06-22 @ 23:45:15
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback