freda kväll o lörda da*

2009-06-27 @ 16:05:50
igår lekte jag lite med Sara
vi käkade onyttiga saker
och raserade min banting
och kollade in folk på stan;)


ser ut som vi ringdes innan
och planerade vad vi skulle ha på oss haha
men de gjort vi faktiskt inte;P

sen träffade jag Blondie
och tittade på film
och vid två lämnade jag honom
och drog ut till Gökalv
och tog ett nattdopp med badkrukan;)

IDAG

har jag tvingats med ut och shoppa
med Blondie


'sen har jag solat
och om några timmar är det party
med Lindex brudarna 30- ;)
(jaa Lissan du få va med där fortfarande;))

KARÖN IKVÄLL
BE THERE♥



Kommentarer

Postat av: Jessika

hahaha aa lätt e ju en fördel.. men du fixade förra galant jue !! ;) Vart hittade du den då?? Finns de mer fina?? :)



Ha sååå kul i kväll !!!! <3



LOVE

2009-06-27 @ 23:02:36
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: Jessika

hahaha aa lätt e ju en fördel.. men du fixade förra galant jue !! ;) Vart hittade du den då?? Finns de mer fina?? :)



Ha sååå kul i kväll !!!! <3



LOVE

2009-06-27 @ 23:02:47
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback