balen;S

2009-06-09 @ 20:26:24
Bal tittande med Sara o Sanna
WORST EVER
och då pratar jag inte om klänningarna
eller kostymerna
utan det faktum att varken Emma Roos
 eller Sara Hansson
eller Sanna Enhagen
borde visa sig ute i dags ljus bland folk
fasiken va folk det finns i Ronneby
 som man under inga omständigheter vill stöta in i liksom
dagen replik: Nu kan de faan inte bli värre i vart fall!!
men joooo;P

använde julklapps kappan för första gången
slet bort lappen nu..
kände mig som en clown..typ
men Jonna tyckte den var tuff haha
me love;)


kände ju inte nån direkt
men tog lite bilder på Saras kusin barn typ
och så på Jessis lillebror Freddy med såklart
fast shiit va svårt de var
de gick för fort haha;P

glömde dock kolla om han hade nya skorna;)

sen åkte jag och handlade käk till mig och bror på Maxi
sen hem och laga käk till mig och bror puh


Kommentarer

Postat av: Jessika

va fiiin min lilla lilleboooo va !! :) :) ja missade ju han....

2009-06-10 @ 08:54:37
URL: http://piicniic.blogg.se/

Postat av: emma

visst var han;) och med en sån fin klänning te dejt;)

2009-06-10 @ 12:14:25
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback