lördan=)))

2009-07-06 @ 00:06:42
Lördag=PARTYPARTY

fest hos Mike
 
först var det bara jag och grabbarna;)
me like haha

 

sen dök söta Sanna och Ida och Martin upp oxå;)
sanna och jag hade lyckats ta på oss likadana kläder
vi har en tendens att gilla samma saker haha;P

 
och alla blev väldigt kärleksfulla
som ni ser;)
 

 

grannarna klagade så vi fick flytta in;P
 

 
och pojkarna var macho och bröt arm;)
haha

 
och så spelades det Guitar Hero=)

 
jag och min bekymrade favorit Blondie orkade inte riktigt med det där
och bestämde oss för att inte gå ut
vi slopade Natti och stack till Frasses och hämtade mat istället
haha matvrak som vanligt;P
sen gick vi hem och åt det
Blondie gick och la sig
och jag..
ja jag drog vidare på Nattliga äventyr=O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback